Tuesday, December 29, 2009

::>Testimoni Pengguna



Selepas melahirkan anak pertama pd tahun 2005, sy ada masalah perut buncit dan peha besar. Lps itu sy melahirkan anak ke-2 sy tidak lagi dapat mcapai berat bdn ideal sy disebakan kesibukan menjaga anak2 yg masih kecil. Saya susah nk cari baju & seluar yg sesuai memandangkan tubuh saya tidak seperti dulu lagi. Saya terpaksa memilih saiz suar 31" @ 32" di sebabkan bahagian bawah sy besar..bila sy pakai sy rasa konfiden sy takde sbb dgn tubuh sy. Bukan le mksud tidak bersyukur, tapi sy nak perubahan demi suami sy juga. Suami pun ade menegur saya, "mama perut b****t ni kasi le repair sikit"..hahahaha..wpun hnya gurauan tapi hati isteri mn yg x terguris dgn kata2 tu..mklumlaaa kita tak mcm time anak2 dara dulu..lagi suami kita kan..komen dia tu yg membuatkan sy semangat nk cari produk yg sesuai..mcm2 sy cuba..sy juga pernah ke pusat pelansingan L****N tp kali pertama di perkenalkan sy dh give-up sbb mahal..pastu plan pemakanan yg ketat. Lepas tu sy try produk lain..susah lak nk minum..byk lagi muntah dr yg minum..ditambah dgn usikan jiran2, kawan2 dan keluarga mengatakan sy pregnant.."herda pregnant ke..bape bulan"..adoiyai lg le sy patah semangat..mbuatkan sy segan nk kuar jalan2..

http://i648.photobucket.com/albums/uu205/kedai2ekin/kedai2ekin-versiemail.jpg

Testimoni Rxlite team kami.. Sharniza Hamid dari Pandan Indah.. maklumat lanjut sila hubungi Niza di talian 019 3330993.. jgn buat panggilan hangit ar...


Gambar Sebelum Diet RxLite : 20 January 2010 - 75.6 kg
Semasa Diet RxLite 04 March 2010 : 69.4 kg


Testimoni saya menggunakan RxLite dalam 44 Hari

www.rxlitewellness.blogspot.com

WOW!!!! Pagi ini 04 March 2010, berat badan ku dah susut ke 69.4 kg....Satu kejadian yg amat menggembirakan ....Saya dah berusaha menurunkan berat badan sejak 2 tahun lepas dengan pelbagai diet dan produk pelansingan badan tapi tidak berjaya.

Akhirnya saya mengalah. Disebabkan masalah gastrik dan terpaksa memakan ubat alahan, berat badan bagai dipam-pam sejak 4 tahun lalu. Walhal masa hari nikah 12 tahun lalu..berat cuma 52kg. Selepas melahirkan anak ketiga pada 2002..berat ku terus meningkat ke 80 kg...Letih jugak nak berdiet.

Akhirnya pada 20 January 2010, saya nekad membeli RxLite setelah membaca dlm satu lawan web. Selama menggunakan RxLite, saya mampu mengikuti diet yang disyorkan dan tidak menghadapi masalah kerana saya tidak perlu berlapar atau berpuasa dan mencatu makan dgn begitu ketat...So, lihat lah perbezaan gambar saya..Saya masih lagi berusaha utk mencapai berat badan ideal sekitar 55-50 kg...InsyaAllah.... Saya mensasarkan 3-4 bulan lagi uuntuk mencapai berat impian saya....Dr. Noordin menasihatkan kita mengamalkan diet yang sihat . Penurunan berat badan secara cepat dan mendadak adalah tidak baik untuk tubuh badan.... RxLite mensasarkan penurunan sebanyak 3-6 kg sebulan...Saya yakin dan percaya impian untuk mencapai berat badan ideal saya akan tercapai bersama RxLite....

Terima kasih kepada Norashikin Mat Jana & Khairi Jarudi yang banyak memberi maklumat dan cara diet yang berkesan di dalam laman web beliau....



http://i648.photobucket.com/albums/uu205/kedai2ekin/kedai2ekin-versiemail.jpg






Testimoni suami saya, Mohd Khairi - 013 3696659.. lihat saja perutnya.. baru seminggu amalkan RX Lite.. anda bila lagi??










No comments:

Post a Comment