Monday, April 12, 2010

::> Aktiviti WWN Team Kami

Seminar Rx Power - 24 & 25 Julai -

Empress Hotel Sepang

18 dari 40 Peserta Rx Power dari Team Ekin Wellness.. DDND sempat cakap kat saya, dia puji korang sebab komited dalam bisnes ni.. bukan mudah nak berkorban tinggalkan family.. ada yg spend extra budget utk sewa bilik sebab husband tlg jagakan anak di hotel ni.. Dalam Mengejar kejayaan, adakalanya kita memang perlu berkorban duit, perasaan dan waktu.. dan sesungguhnya Allah tidak pernah menghampakan hambanya yg berusaha..




Karnival Jom Sihat - Shah Alam Convention Centre 27 Jun 2010

Kita Tidak Mampu mengubah sejarah.. tapi kita mampu Mencipta Sejarah! Worldwellness Network telah melancarkan The All New RxWater di majlis ini.. Di Majlis ini juga diadakan Majlis Penganugerahan Pangkat Pearl Manager, Emerald Manager & Diamond Manager..

Peringkat awal disenaraikan 20 org ahli Team Ekin Wellness akan naik ke pentas, walau bagaimanapun ada beberapa kengkawan kita yg menarik diri di saat akhir kerana ada komitmen lain.. takpe friends, lengkali kalau ada majlis WWN lagi, kita jumpa ye..

Jom saksikan kemeriahan Majlis Pelancaran The All New Rxwater dan kekecohan wajah team Ekin Wellness yg memang havoc sokmo tak kira dimana berada.. ;)





Pertandingan Bowling Piala Dr Nordin Darus

- 15 May 2010



aktiviti campur masyarakat.. sejak aktif dgn Biz Rxlite ni, dah ngam dgn staff HQ WWN dan hubungan sesama ahli Team Hyperaktif Rxlite Ekin Wellness sangat bagus..

memang kami kalah dalam tournament ni, dan kekalahan berpunca dari saya sebab penyumbang markah tercorot.. bila check kat Organizer, team Ekin Wellness berada di tempat keempat.. ok la tu..

Tq utk Juliaes, BF & Hendi.. tahun depan kita main lagi utk satu team ek.. mulai harini kitorang akak terus practise & jadikan bowling aktiviti utk bersosial dan tajamkan daya focus..




16 April 2010.. ramai Team Hyperaktif Rxlite Ekin Wellness yang naik pentas terima Bonus, Pangkat, Sijil Mobile Stokist dan Pengiktirafan.. gambar ni diambil dari web rasmi WWN.. gambar clear & cun sket ni.. layanzz....


Majlis Penyampaian BOnus & Pangkat WWN
16 April 2010



sekitar Majlis Penyampaian Bonus dan Penganugerahan Pangkat Pearl Manager, Emerald Manager & Diamond Director..

di Majlis yang saya dianugerahkan pangkat Diamond Manager.. 3 bulan je dah DM.. ok le tu kan.. Ekin Wellness juga dinobatkan Mobile Stokist Cemerlang utk Jan - Mar 2010 TQ atas sokongan team Hyperaktif Rxlite Ekin Wellness.. tanpa korang siapalah saya..

16 April 2010.. ramai Team Hyperaktif Rxlite Ekin Wellness yang naik pentas terima Bonus, Pangkat, Sijil Mobile Stokist dan Pengiktirafan.. gambar ni diambil dari web rasmi WWN.. gambar clear & cun sket ni.. layanzz....


Team Hyperaktif Ekin Wellnes @ Seminar Rx Power


12 ahil Team Hyperaktif Rxlite Ekin Wellness menggali ilmu di Seminar Rx Power selama 2 hari 1 malam dari Master Trainer, En. Edman, En. Najmie & Dr Nordin Darus.. memang bykkkkkkkk sgt ilmu baru yg kita dapat.. dan sharing dari En. Andek di penghujung majlis amat memberikan ilmu yang berharga utk kita terus berjuang dan success dalam bisnes WWN...

Next.. Seminar Rx Advance akan kita terjah.. esok akak tanya En. Edman bila nak buat.. hehehe...
Location: Genting View Resort











Penyerahan Sijil Mobile Stokist Oleh Dr Nordin Darus



Pengedar Subang Jaya : Puan Dzurita, Shah Alam : Dr Norida, dan Pengedar Klang : Puan Hamezah



Pengedar Kuala Lumpur - Puan Siti Hawa






Booth Puan Hawa di Ampang Park



Penerangan tentang perniagaan dan Marketing Plan



Pengedar Seremban - Puan Linda, Pengedar Kota Damansara & Klang Lama, Puan Azlin dan Pengedar Shah Alam, Puan Intan




Pengedar Nilai - Lavender Spa : Puan Elyani




Pengedar Kelantan Kami, Puan Wati



Pengedar Kelantan Kami, Puan Cik Siti Noraini

No comments:

Post a Comment