Monday, April 12, 2010

::> Tahniah Atas Kejayaan!

Mobile Stokist Cemerlang utk suku pertama 2010..







Dengan nama Allah yang maha pemurah dan maha penyayang.. Saya dgn rendah hati memanjatkan kesyukuran kepada Ilahi kerana menemukan saya dengan perniagaan WWN.. Saya amat bersyukur kepada Allah kerana mengurniakan saya Business Partner yang maha hebat, sentiasa bersemangat, hyperaktif dan mendengar kata.. hehehe...

Tahniah saya ucapkan kepada sahabat-sahabat yang sudi bernaung di bawah Team Ekin Wellness dan saya berjanji, ini hanyalah satu permulaan yang amat positif. Kita akan bersama bersatu, berkerjasama dan berkongsi idea dan pengalaman utk terus bersinar dalam dunia WWN..

Ramai lagi bintang yang akan bersinar di bulan April.. dan moga kejayaan ini memberikan inspirasi kepada kengkawan yg lain..

Subhanallah!

utk pertama kali, saya guna ayat ini..
Diamond Manager Ekin Wellness..





















No comments:

Post a Comment