Monday, April 12, 2010

::> Soal Jawab RX LIte


Soalan :-
salam,akk sy nk tanya pasal produk pelansingan rx-lite..produk tu memang betul ke berkesan utk turunkan berat badan..produk tu kalau kite minum buang2 air x..dlm masa sbln brp kg blh turun..klu kite bhenti minum bdn naik blk tak?

Jawapan :-
RXlite ni takde kesan buang air besar.. sepanjang ambil RXlite, u juga perlu mengawal pemakananan.. naik atau tidak, bergantung pada disiplin pemakanan u.. apa yg penting adalah disiplin dan keazaman diri utk kuruskan badan..

RX LIte ni bahan aktif dia ada 2, Carcinoga Gambogia, L-Carnitine ..dua dua utk bakar lemak.. dan ditambah dgn DND - Dr Nordin DarusFiber.. serat gandum ni, dan juga serbuk koko asli.. diet RX LIte nitak suruh kita skip meal langsung. kita perlu makan 3 kali sehari, tapidgn tgk food intake.. dia syorkan 20% carb, 40% p...rotein (daging/ikan)dan 40% fiber.. bila dah dapat ideal weight, kita maintain carapemakanan cenggini..


Soalan :-
Citer2 pasal RX-Lite ni nak tanya apa tindakbalasnya pada badan yang ada constipation problem? Makin susah membuang atau kerap membuang? Yang ni pun kita concern ler sebab kita memang ada constipation problem.


Jawapan :-
RX Lite ni takde fiber yg boleh akibatkan kerap melabur.. kerap buang air kecil, YA.. sebab bila kita minum RX LIte, kita akan rasa panas sket sebab ada L-Carnitine yg bertindak sebagai fat burner.. jadi kita akan minum air masak dgn byk.. dan pasti akan keluar melalui air kencing..

3 comments:

  1. kak,kalo sy still amik nasi tp kawal jumlah kalori,adakah diet ni berkesan bila sy amalkan rxlite???

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Hai ..saya pengguna baru RXLITE...Excited gela...nak kurus..tengok kawan ofis...slimworld...terus beli and hari dah pun cuba minum...Hopefuly...berjaya dgn jayanye...hehehe.

    ReplyDelete